ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
ПРО НАДАННЯ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ
м. Дніпро
Товариство з обмеженою відповідальністю «Скай-Віннер» (далі – «Виконавець), що належним чином зареєстроване відповідно до законодавства України (ідентифікаційний код юридичної особи: 39336307, Ліцензія на медичну практику №551, видана МОЗ України від 27.08.2015 р.), в особі директора Смирнової Яни Юріївни, яка діє на підставі Статуту, керуючись ст.ст.633, 641 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу фізичних осіб, укласти Договір про надання платних послуг (далі – «Договір») на нижчевикладених умовах:
- ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
- У цьому Договорі нижченаведені терміни вживаються в наступному значенні:
Послуги – перелік медичних та інших супутніх послуг медичного обслуговування, які не обов’язково обмежуються медичною допомогою та/або реабілітаційною допомогою, але безпосередньо пов’язані з їх наданням, що надаються Виконавцем в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
Медична допомога – діяльність професійно підготовлених медичних працівників Виконавця, спрямована на профілактику, діагностику та лікування у зв’язку з хворобами, травмами, отруєннями і патологічними станами.
Реабілітаційна допомога – діяльність фахівців з реабілітації у Медичному центрі, що передбачає здійснення комплексу заходів, спрямованих на оптимізацію функціонування осіб, які зазнають або можуть зазнати обмеження повсякденного функціонування у їхньому середовищі.
Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована необмеженому колу фізичних осіб укласти даний Договір на визначених умовах.
Cайт Виконавця – веб-сторінка в мережі Інтернет, за адресою https://helyos.com.ua/, яка є офіційним джерелом інформування Пацієнтів про Виконавця та Послуги, що ним надаються.
Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття Пацієнтом умов Публічної оферти Виконавця в формі даного Договору. Акцепт здійснюється, шляхом заповнення, підписання та передачею Пацієнтом Виконавцю письмової Анкети пацієнта, примірник якої знаходиться безпосередньо за місцезнаходженням Виконавця та свідчить про ознайомлення Пацієнтом з Публічною офертою, розміщеною на Сайті Виконавця. У разі отримання онлайн консультації (послуги) повним і беззастережним прийняттям (Акцептом) умов цієї Публічної оферти вважається здійснення Пацієнтом будь-яких дій, результатом яких є запис до Виконавця на надання Послуги, зокрема, але не виключно: звернення до контакт-центру, звернення до адміністраторів, здійснення самостійного запису через особистий кабінет, відправлення заявки на запис із Сайту Виконавця, підписання Анкети пацієнта із зазначенням власних персональних даних, Інформованої добровільної згоди за формою №003-6/о та ін.
Виконавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «Скай-Віннер» (далi – Центр сімейного здоров’я та реабілітації «Геліос», скорочено – Медичний центр).
Пацієнт – будь-яка фiзична особа, яка звернулася до Медичного центру для отримання Послуг та яка приєдналась до цього Договору шляхом акцептування Публiчної оферти Виконавця.
Сторони – Пацієнт та Виконавець. При цьому, Сторони розуміють, що поняття «Пацієнт» в цьому Договорі вживається одночасно як «Пацієнт/Законний представник», оскільки Пацієнтом може виступати неповнолітня, малолітня особа та/або особа, цивільна дієздатність якої обмежена, і в інтересах яких має діяти Законний представник. У випадку якщо Пацієнтом виступає неповнолітня, малолітня особа та/або особа, цивільна дієздатність якої обмежена, і в інтересах яких має діяти Законний представник, права та обов’язки, визначені цим Договором, автоматично покладаються на Законного представника.
Лікуючий лікар – лікар, який надає Послуги Пацієнту в Медичному центрі.
Третя особа – будь-яка фізична або юридична особа, за винятком Пацієнта, Виконавця та співробітників Медичного центру.
Акційні пропозиції – додаткові пропозиції до Послуг, що надаються Виконавцем для всіх без винятку Пацієнтів, перелік, вартість та умови отримання яких містяться на Сайті Виконавця. Пропозиції, зокрема, але не виключно, це: знижки, програми лояльності, спеціальні бонусні програми тощо.
Ідентифікація Пацієнта – процес визначення або підтвердження особи, фіксації часу і факту прибуття Пацієнта у зв’язку із виконанням умов цього Договору, а також заповнення, підписання Анкети пацієнта із зазначенням власних персональних даних, Інформованої добровільної згоди за формою №003-6/о та ін.
Анкета пацієнта – персональні дані Пацієнта, яка містить у тому числі згоду на обробку його персональних даних та добровільну згоду на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення. Форма Анкети пацієнта – паперовий носій з оригінальним підписом Пацієнта.
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Цей Договiр має характер публiчної оферти згiдно чинного законодавства України (ст.ст. 633, 641 Цивiльного кодексу України). Умови даного Договору є однаковими i обов’язковими для всiх Пацiєнтiв. Договiр визначає порядок i умови надання Медичним центром квалiфiкованих медичних та інших супутніх послуг медичного обслуговування, які не обов’язково обмежуються медичною допомогою та/або реабілітаційною допомогою, але безпосередньо пов’язані з їх наданням, на замовлення Пацієнта.
2.2. Свiдченням повного i беззастережного Акцепту (прийняття) умов даного Договору, а також датою укладення Договору є здiйснення Пацієнтом дiй по виконанню умов Договору, зокрема, підписання Анкети пацієнта із зазначенням власних персональних даних, Інформованої добровільної згоди за формою №003-6/о, а також здійснення запису для отримання платної Послуги, отримання Послуг та/або їх оплата.
2.3. Сторони гарантують, що кожна зi Сторiн володiє необхiдною дiєздатнiстю, а рiвно всiма правами i повноваженнями, необхiдними i достатнiми для укладання та виконання даного Договору вiдповiдно до його умов.
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. Медичний центр в порядку та на умовах визначених цим Договором зобов’язується надати Пацiєнту платнi Послуги та діючі Акційні пропозиції за своїм профiлем дiяльностi на пiдставi усного або письмового звернення Пацiєнта, а Пацiєнт зобов’язується прийняти та оплатити наданi Послуги.
3.2. Всі види Послуг в Медичному центрі (за виключенням тих, якi надаються Виконавцем відповідно до договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного із Національною службою здоров’я України, та іншими державними програмами) є платними.
3.3. Місце надання Послуг: Україна, м.Дніпро: вул.В.Вернадського, 18а; вул.Ламана, 17; бульвар Зоряний, 1; м.Новомосковськ, вул.Гетьманська, 19.
3.4. Надання Послуг здiйснюється відповідно до Iнформованої добровiльної згоди Пацiєнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення, яка оформлюється у встановленiй законодавством України формi перед наданням Послуг, перелiк яких визначається Медичним центром.
3.5. Послуги надаються протягом робочого часу Виконавця. Сторони розуміють, що у зв’язку з особливостями Послуг, які надаються, та індивідуальними характеристиками Пацієнта, неможливо наперед визначити строки надання Послуг, тому Виконавець зобов’язаний надати Послуги у розумний строк, необхідний для проведення діагностики, лікування або надання інших послуг.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Пацієнт має право:
4.1.1. Отримувати від Медичного центру Послуги належної якості.
4.1.2. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров’я, у тому числі ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я, які зберігаються у Виконавця.
4.1.3. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні Послуг.
4.1.4. Вимагати заміни Лікуючого лікаря.
4.1.5. На таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
4.1.6. Відмовитися від отримання Послуг з оплатою за фактично надані Послуги.
4.2. Пацієнт зобов’язується:
4.2.1. Надавати повну та достовірну інформацію про стан свого здоров’я, симптоми, наявність інфекційних, хронічних та інших захворювань, наявність медичних протипоказань та іншу інформацію, яка має значення для встановлення діагнозу та істотний вплив на процес лікування.
4.2.2. Неухильно дотримуватись усних чи письмових приписів і рекомендацій лікарів Виконавця, в тому числі плану лікування.
4.2.3. З’явитись до Медичного центру для отримання замовлених Послуг без запізнень відповідно до призначеного часу. Про необхідність скасування або зміну призначеного часу отримання Послуги Пацієнт зобов’язується завчасно, але не менш ніж за добу до призначеного часу, інформувати Медичний центр. У разi запiзнення Пацiєнта бiльш нiж на 20 (двадцять) хвилин по вiдношенню до призначеного Пацiєнту часу отримання Послуг, Виконавець залишає за собою право на перенесення термiну отримання Послуги.
4.2.4. До початку надання Послуг повідомити Виконавцю весь перелік лікарських засобів, які застосовує Пацієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан здоров’я.
4.2.5. У разі порушення або неможливості дотримання плану лікування негайно повідомити про це Виконавця. Також повідомляти Виконавця про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану здоров’я протягом строку лікування.
4.2.6. Неухильно дотримуватися Правил внутрішнього розпорядку (перебування пацієнтів) Медичного центру.
4.2.7. За будь-яких обставин, незалежно від перебування у стресовій ситуації, поводити себе коректно по відношенню до співробітників Виконавця, не допускати грубої або агресивної поведінки, фізичного впливу, погроз, лайки чи інших виявів неповаги.
4.2.8. Протягом строку дії Договору самостійно відслідковувати інформацію про зміни, знайомитись з інформацією Медичного центру на Сайті Виконавця щодо змін умов цього Договору. У випадку, якщо Пацієнт не скористався наданою йому Виконавцем можливістю ознайомитись із можливими змінами та/або проігнорував умови цього пункту, Виконавець не несе відповідальності за наслідки таких дій/бездіяльності Пацієнта.
4.3. Виконавець має право:
4.3.1. Отримувати, зберігати та використовувати будь-яку інформацію про Пацієнта, необхідну для виконання своїх зобов’язань за цим Договором, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
4.3.2. Визначати тривалість і обсяг надання Послуг.
4.3.3. Вимагати від Пацієнта дотримання Правил внутрішнього розпорядку (перебування пацієнтів) Медичного центру.
4.3.4. Відмовити у наданні Послуг Пацієнту в будь-який момент, в наступних випадках:
— при пред’явлені Пацієнтом неповних та(або) недостовірних даних про свою особу та(або) стан свого здоров’я співробітникам Медичного центру;
— при наявності медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами;
— в разі відмови Пацієнта пройти обстеження, які необхідні для уточнення діагнозу та об’єктивної оцінки загального стану здоров’я;
— при відсутності у Пацієнта оригіналу паспорта, або іншого документа, що посвідчує особу;
— у випадку порушення Пацієнтом передбаченого цим Договором обов’язку поводити себе коректно по відношенню до співробітників Виконавця, а також у випадку недотримання Пацієнтом Правил внутрішнього розпорядку (перебування пацієнтів) Медичного центру;
— в разі порушення Пацієнтом інших умов цього Договору.
4.3.5. Отримати за надані Послуги оплату в розмірах і строки, передбачені цим Договором.
4.3.6. Залучати Третіх осіб для надання Послуг, які мають необхідну кваліфікацію.
4.3.7. В разі запізнення Пацієнта в односторонньому порядку змінити термін надання Послуг.
4.3.8. Перевіряти надану Пацієнтом інформацію, а також виконання Пацієнтом умов Договору.
4.3.9. Призупинити надання Послуг Пацієнту на період перевірки виконання Пацієнтом умов Договору, в разі виникнення, або обґрунтованих сумнівів у належному виконанні, або у порушенні Пацієнтом умов цього Договору.
4.3.10. Вимагати від Пацієнта належного виконання умов цього Договору.
4.3.11. Вести фото- або відеофіксацію процесу надання Послуг і в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
4.4. Виконавець зобов’язується:
4.4.1. Надавати Послуги, якість яких відповідає вимогам нормативно-правових документів та вимогам, які звичайно ставляться до послуг такого роду.
4.4.2. Інформувати Пацієнта про види, обсяг, вартість та терміни надання Послуг, а також про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг.
4.4.3. При неможливості надати передбачені цим Договором Послуги завчасно повідомити про це Пацієнта.
4.4.4. Вести всю необхідну медичну документацію, у тому числі вести облік видів, обсягів, вартості Послуг, наданих Пацієнтові, а також грошових коштів, що надійшли від Пацієнта.
- ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
5.1. Ціна цього Договору визначається, як сума наданих Виконавцем Пацієнту та прийнятих останнім Послуг.
5.2. Вартість кожної Послуги визначається згідно діючих тарифів Виконавця на дату надання Пацієнтові такої послуги.
5.3. Оплата Послуг за цим Договором здійснюється Пацієнтом та/або Третьою особою в інтересах Пацієнта за готівковим або безготівковим розрахунком.
5.4. Всі розрахунки здійснюються в національній валюті України – гривні.
5.5. Пацієнт зобов’язаний у повному обсязі оплатити надані Послуги, якщо інше не передбачене цим Договором.
5.6. У разі несплати або неповної оплати вартості наданих Виконавцем Пацієнту та прийнятих останнім Послуг Третьою особою, яка діяла в інтересах Пацієнта та попередньо зобов’язалася в оплаті наданих Послуг, Пацієнт зобов’язується оплатити фактично надані Послуги у повному обсязі або відповідно у тій частині, в оплаті якої Третьою особою було відмовлено.
5.7. Пацієнт не має права відмовитись від оплати фактично наданих Послуг.
5.8. Якщо з вини Виконавця, Послуги надаються Пацієнту не у повному обсязі, вартість ненаданих та сплачених Послуг відшкодовується Пацієнту протягом 10-ти робочих днів. Якщо неможливість надання Послуг у повному обсязі виникла з вини Пацієнта, у тому числі при порушенні ним плану лікування, чим порушено умови даного Договору та(або) вимоги Правил внутрішнього розпорядку (перебування пацієнтів) Медичного центру та ін., вартість ненаданих та сплачених Послуг не відшкодовується Пацієнту.
5.9. Медичний центр залишає за собою право не видавати Пацієнту результати досліджень або виписку з історії хвороби в тому випадку, якщо Пацієнт не здійснив остаточний розрахунок за отримані Послуги.
- ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ПОСЛУГ
6.1. Послуги надаються співробітниками Виконавця, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України.
6.2. До початку надання Послуг Лікуючий лікар повідомляє Пацієнту перелік, склад та вартість всіх Послуг, надання яких Лікуючий лікар вважає доцільним, та в усній формі погоджує із Пацієнтом перелік та вартість всіх Послуг, які будуть надані Виконавцем за призначенням цього Лікуючого лікаря.
6.3. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється за телефоном через контакт-центр Медичного центру. Надання Послуг без попереднього запису можливо виключно у випадках відсутності попереднього запису на цей час інших Пацієнтів. Дата та час надання кожної Послуги погоджується між Виконавцем та Пацієнтом в усній формі, у відповідності зі встановленим графіком роботи Медичного центру.
6.4. Дату та час надання кожної Послуги може бути змiнено з iнiцiативи Пацiєнта завчасно, але не менш ніж за добу до призначеного часу надання такої послуги.
6.5. Дату та час надання кожної Послуги може бути змiнено з iнiцiативи Медичного центру, у разi:
6.5.1. Якщо стан здоров’я Пацiєнта перед початком надання Послуги унеможливлює її надання та/або значним чином збiльшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Пацiєнта або iнших тяжких чи негативних наслiдкiв;
6.5.2. Виникнення обставин непереборної сили, якi унеможливлюють надання Послуги Медичним центром.
6.6. Наявнiсть обставин, передбачених пiдпунктом 6.5.2. цього Договору, встановлюється Медичним центром та повiдомляється Пацiєнту.
6.7. Приймання-передача наданих Послуг здійснюється на вимогу Пацієнта шляхом оформлення Акту приймання-передачі наданих послуг (Додаток №1 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною) (далі – Акт приймання-передачі), який складається Виконавцем в двох примірниках та надається Пацієнту для підписання. Пацієнт зобов’язаний підписати обидва примірника Акту приймання-передачі або надати письмову мотивовану відмову від його підписання.
6.7.1. Підписання Акту приймання-передачі Пацієнтом свідчить, що Послуги йому надані у повному обсязі, відповідно до умов Договору, а також те, що з приводу отриманих Послуг Пацієнт не має претензій до Виконавця.
6.7.2. У разі відмови Пацієнта підписати Акт приймання-передачі, протягом 3 робочих днів Акт приймання-передачі надсилається рекомендованим листом на поштову адресу Пацієнта, що вказана в Анкеті пацієнта.
6.7.3. У разі якщо Пацієнт протягом 3 календарних днів з моменту отримання Акту приймання-передачі не надав письмову мотивовану відмову від його підписання, Послуги вважаються належним чином наданими Виконавцем та належним чином прийнятими Пацієнтом.
6.7.4. За наявності письмової мотивованої відмови Пацієнта від підписання Акту приймання-передачі, Виконавець протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів розглядає таку відмову та в письмовій формі повідомляє Пацієнта про результати її розгляду.
6.8. Якщо Пацiєнту Медичним центром надано декiлька Послуг, Виконавець складає Акт приймання-передачi в двох примiрниках, в якому зазначає весь перелiк наданих Послуг.
6.9. Пацiєнт пiдтверджує, що Медичним центом йому роз’яснено права та обов’язки, встановленi законодавством України.
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У випадку порушення зобов’язання, що виникає з цього Договору (далі – «порушення Договору»), Сторона несе відповідальність, визначену цим Договором та(або) чинним в Україні законодавством.
7.1.1. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто, виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.
7.2. Виконавець не несе відповідальності за ефективність лікування, негативні наслідки, які можуть виникнути при лікуванні, а також у разі виникнення ускладнень у Пацієнта або за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю Пацієнта в результаті:
7.2.1. Неприбуття чи несвоєчасного прибуття Пацієнта на заплановані візити чи контрольні медичні огляди;
7.2.2. Замовчування чи несвоєчасного надання Пацієнтом інформації про стан свого здоров’я, у т.ч. про особливості організму Пацієнта щодо взаємодії з лікарськими засобами, особисту несумісність, наявність захворювань, тощо;
7.2.3. Надання Пацієнтом інформації з інших лікувальних закладів, які не відповідають фактичному стану здоров’я Пацієнта;
7.2.4. Недотримання Пацієнтом призначеного плану лікування та інших рекомендацій Лікуючого лікаря;
7.2.5. Продовження курсу лікування, який було розпочато в іншому лікувальному закладі (іншим лікарем, який не є працівником Виконавця);
7.2.6. Використання Пацієнтом лiкарських засобiв та виробiв медичного призначення неналежної якостi або таких, що не призначенi Лікуючим лікарем Медичного центру;
7.2.7. Не повiдомлення Пацiєнтом iнформацiї, передбаченої пунктом 4.2.5. цього Договору;
7.2.8. Розвитку захворювань чи патологiй, якi не пов’язанi з наданням Послуг за цим Договором.
7.3. Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату надання тієї чи іншої Послуги результату, що очікував та бажав отримати Пацієнт при зверненні за наданням відповідної послуги, саме по собі не є фактом надання такої послуги неналежної якості.
7.4. Медичний центр звільняється від відповідальності, якщо при тому ступені турботливості та обачності, яка від нього була потрібна за характером виконуваних дій, він вжив усіх заходів для належного виконання зобов’язань, однак очікуваний результат не був досягнутий в силу того, що, незважаючи на правильні дії, сучасний рівень охорони здоров’я не гарантує стовідсоткового позитивного результату лікування, в тому числі Медичний центр не несе відповідальності за ускладнення й інші побічні ефекти медичного втручання, що виникли внаслідок біологічних особливостей організму, вірогідність настання яких не може бути повністю виключена при використанні сучасних знань і технологій.
7.5. За порушення Пацієнтом умов цього Договору у частині строків оплати отриманих Послуг, Виконавець має право на стягнення з Пацієнта пені у розмірі 0,1 % від вартості не сплачених та/або несвоєчасно сплачених Послуг за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку, що діяла у період, за який сплачується пеня. Строк прострочення оплати починає обчислюватися з дня підписання Акту приймання-передачі або письмової мотивованої відмови від його підписання.
7.6. У разі пошкодження чи знищенням майна Медичного центру, Пацієнт зобов’язаний відшкодувати Виконавцю матеріальні збитки в розмірі завданої шкоди у повному обсязі.
- ОБСТАВИНИ, ЩО ЗВІЛЬНЯЮТЬ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
8.1. Сторони звiльняються вiд вiдповiдальностi за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разi виникнення обставин непереборної сили, якi не iснували пiд час укладання цього Договору та виникли поза їх волею (загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслiдок дiї обставин непереборної сили, повинна не пiзнiше нiж протягом 3 (трьох) календарних днiв з моменту їx виникнення повiдомити про це iншу Сторону.
- СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА УМОВИ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ
9.1. Пацієнт усно або письмово звернувшись за отриманням Послуг до Виконавця приймає (акцептує) всi умови цього Договору, а дата першого звернення за згодою Сторiн вважається датою укладення цього Договору.
9.2. Цей Договiр набирає чинностi з дня його публiчного розмiщення на сайті Виконавця та дiє до моменту виконання Сторонами своїх зобов’язань.
9.3. Строк дії цього Договору може бути достроково припинений:
- за вимогою однієї із Сторін, при цьому, остання зобов’язана не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів письмово повідомити про це іншу Сторону;
- за рішенням суду;
- у випадку довготривалості (більше двох місяців) обставин непереборної сили;
- у випадку припинення/зупинення дії Ліцензії на медичну практику;
- у випадку порушення Договору Пацієнтом.
- ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Порядок врегулювання спорів:
10.1.1. Всі суперечки та спори, що можуть виникнути в процесі надання послуг Виконавцем, у зв’язку з прийняттям, виконанням та/або порушенням положень цього Договору, врегульовуються шляхом проведення переговорів Сторін.
10.1.2. В разі недосягнення згоди між Сторонами, шляхом переговорів та неможливості врегулювання в досудовому порядку, всі спори та суперечки вирішуються в судовому порядку у відповідності до вимог чинного законодавства України.
10.2. Інші умови:
10.2.1. Всі зміни до цього Договору затверджуються відповідним наказом Директора Виконавця та оприлюднюються на Сайті Виконавця.
10.2.2. Пацієнти вважаються повідомленими про внесені до Договору зміни з моменту опублікування цих змін на Сайті Виконавця.
10.2.3. Внесені зміни до Договору, що набрали чинності, розповсюджуються на всіх Пацієнтів.
10.2.4. Акцепт цього Договору є згодою Пацієнта на збір та обробку наданих персональних даних, яка здійснюється Виконавцем відповідно до вимог Закону України №2297-ІV від 01.06.2010 р. «Про захист персональних даних» та іншого чинного законодавства України.
10.2.5. Виконавець гарантує, що всі відомості про Пацієнта, що містять лікарську та/або іншу конфіденційну таємницю, будуть використовуватись відповідно до принципів дотримання таких таємниць та відповідно до вимог законодавства України та міжнародного законодавства.
10.2.6. Визнання будь-якого положення або пункту даного Договору чи додатків до нього недійсним, не впливає на дійсність інших положень і умов Договору.
10.2.7. Всі Додатки до Договору є невід’ємними частинами цього Договору та є обов’язковими для виконання та дотримання Сторонами.
10.2.8. Умови цього Договору не розповсюджуються на медичні послуги, якi надаються Виконавцем, відповідно до договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеного із Національною службою здоров’я України.
10.2.9. Умови цього Договору також не розповсюджуються на медичні послуги, якi надаються Виконавцем за напрямом «Репродуктологія». Такі послуги надаються Пацiєнтам на пiдставi вiдповiдних договорiв, якi встановленi чинним законодавством Укpaїни.
- ДОДАТКИ
11.1. Невід’ємною частиною цього Договору є нижченаведені додатки:
Додаток №1 «Акт приймання-передачі наданих послуг»;
Додаток №2 «Анкета пацієнта»;
Додаток №3 «Правила внутрішнього розпорядку (перебування пацієнтів) Медичного центру».
- РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАЙ-ВІННЕР» ЦЕНТР СІМЕЙНОГО ЗДОРОВ’Я ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ «ГЕЛІОС» Юрид. адреса: 49000, м.Дніпро, Крутогірний узвіз, б.9, кв.119 Поштова адреса: 49000, м.Дніпро, вул.Ламана, 17 ЄДРПОУ: 39336307 ІПН: 393363004631 платник податку на прибуток на загальних підставах р/р: UA933052990000026000050328241 в АТ КБ «ПриватБанк», МФО: 305299 Ліцензія МОЗ №551 від 27.08.2015 р.
Директор ______________ В.В. Коваленко |
АКТ № _______
приймання-передачі наданих послуг
м.Дніпро «____» ______________ 202___ року
Товариство з обмеженою відповідальністю «Скай-Віннер» (далi за текстом – Центр сімейного здоров’я та реабілітації «Геліос», скорочено – Медичний центр), в особі директора Смирнової Яни Юріївни, яка діє на підставі Статуту, та
Фізична особа громадянин(ка) _______________________________________________________ ,
РНОКПП __________________, (далі – Пацієнт), склали цей Акт приймання-передачі наданих послуг, який підтверджує належне надання Медичним центром відповідно до Публічного договору про надання платних послуг нижченаведених Послуг:
№ п/п | Найменування Послуги | Ціна Послуги, грн, без ПДВ | Дата надання Послуги | Сума, грн, без ПДВ |
1. | ||||
2. | ||||
3. |
Загальна вартість наданих Послуг становить – __________________________________________
грн 00 коп., без ПДВ (на підставі пп. 5, п.1, ст. 197 Податкового кодексу України).
Пацієнт стверджує, що не має претензій та зауважень стосовно кількості, обсягу та якості наданих Послуг, що зазначені у цьому Акті приймання-передачі наданих послуг, та приймає вищевказані послуги в цілому.
Пацієнт підтверджує, що Медичним центром дотримано всі умови Публічного договору про надання платних послуг.
Сторони не мають один до одного жодних матеріальних та моральних претензій.
Медичний центр Пацієнт
_________________________________ __________________________________
Анкета пацієнта
- Прізвище, ім’я, по батькові:
- Дата народження:
- 3. РНОКПП:
- 4. Контактні відомості:
Мобільний телефон: |
Е—mail: |
Поштова адреса: |
- 5. Надаю згоду на отримання інформації про стан мого здоров’я та медичної документації, наступним особам:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Підписуючи цю Анкету пацієнта, я підтверджую дійсність та достовірність наданої мною інформації, а також підтверджую, що я ознайомлений(-а) та погоджуюсь з умовами Публічного договору про надання платних послуг з усіма додатками до нього, що розміщені на Сайті Виконавця.
- Також я ознайомлений(-на) з Правилами внутрішнього розпорядку (перебування пацієнтів) Медичного центру, що розміщені на Сайті Виконавця, й розумію, що мені може бути відмовлено у наданні Послуг у зв’язку з їх порушенням.
- У разі несплати або неповної оплати вартості наданих Виконавцем Пацієнту та прийнятих останнім Послуг Третьою особою, яка діє в моїх інтересах та попередньо зобов’язалася в оплаті наданих Послуг, зобов’язуюся оплатити фактично надані Послуги у повному обсязі або відповідно у тій частині, в оплаті якої Третьою особою (зокрема, але не виключно, Страховою компанією, Благодійною організацією/фондом) буде відмовлено.
___________________________ __________________________
(дата) (підпис)
ПРАВИЛА
внутрішнього розпорядку (перебування пацієнтів)
Медичного центру
Цей документ (далі – Правила), затверджений директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Скай-Віннер» (далi – Центр сімейного здоров’я та реабілітації «Геліос», скорочено – Медичний центр), є нормативним документом, який регламентує внутрішній режим і особливості перебування та обслуговування пацієнтів з метою забезпечення належного лікувально-профілактичного, санітарно-гігієнічного та епідеміологічного режиму Медичного закладу.
Правила розроблені на підставі Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанов і наказів державних органів, які регулюють діяльність в сфері охорони здоров’я.
Правила є обов’язковими для всіх пацієнтів та відвідувачів Медичного закладу.
Кожен пацієнт має можливість ознайомитись з Правилами, які знаходяться в приміщенні Медичного закладу у куточку споживача та на Сайті Виконавця https://helyos.com.ua/ як додаток до Публічного договору про надання платних послуг.
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- З огляду на те, що Медичний заклад є закладом охорони здоров’я, окремі режимні вимоги поширюються на пацієнтів і відвідувачів, зокрема, з дотримання тиші, чистоти, техніки безпеки, протипожежної безпеки тощо.
- Медичний заклад не несе відповідальності за збереження грошей, цінних речей і одягу пацієнтів (відвідувачів), за винятком тих, які були передані на відповідальне зберігання.
- Інформація про керівництво ТОВ «СКАЙ-ВІННЕР» ЦЕНТР СІМЕЙНОГО ЗДОРОВ’Я ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ «ГЕЛІОС», ліцензію на медичну практику, медичний персонал, сертифікати на медичні засоби та обладнання, прейскурант цін, діючі дисконтні програми є відкритою для ознайомлення для всіх відвідувачів і розміщена в Папці споживача (та на офіційному сайті Медичного центру).
- Контроль якості медичних послуг, що надаються у Медичному закладі відповідають вимогам Наказу МОЗ України «Про порядок контролю якості медичної допомоги» від 28.09.2012 р. №752.
- РОЗРАХУНОК ЗА НАДАНІ ПОСЛУГИ
2.1. Всі види послуг в Медичному закладі (за виключенням тих, що надаються за Договором з НСЗУ, та іншими державними програмами) є платними. Ціни на послуги вказані в прейскуранті Медичного закладу.
2.2. Розрахунок проводиться шляхом внесення, як готівкових коштів, так і за безготівковим розрахунком.
2.3. Підставою для розрахунку є індивідуальна амбулаторна карта пацієнта, де вказано перелік послуг, які були надані пацієнту та складений на її підставі розрахунковий документ (рахунок, акт).
2.4. Всі додаткові види обстежень, які не входять до обсягу конкретної медичної послуги, наданої пацієнтові згідно прейскуранта, розраховуються додатково після їх проведення.
2.5. Ціни і структура прейскуранта можуть бути змінені, з чим можна ознайомитися на рецепції Медичного закладу, або на сайті. Вартість послуги не може бути змінена на послугу яка вже оплачена частково чи в повному обсязі.
.
- РЕЖИМ РОБОТИ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ
- Медичні послуги надаються у Медичному закладі в дні та години прийому, встановлені Адміністрацією: амбулаторно-поліклінічний прийом 7 днів на тиждень з 08:00 до 20:00 години.
- Стаціонарна допомога надається 7 днів на тиждень цілодобово.
- У разі необхідності (у випадку аварій, відключення світла, тепла, води тощо) Директор має право в окремі дні змінити часи прийому відвідувачів та пацієнтів.
- Діагностичні та консультативні висновки спеціалістів інших медичних закладів обов’язково приймаються до уваги, але не можуть бути основою для видачі яких-небудь видів висновків фахівцями Медичного закладу, призначення плану надання медичних послуг, отримання рекомендацій лікаря і проведення медичних маніпуляцій.
- Отримання висновків і рекомендацій фахівців Медичного закладу, проведення медичних маніпуляцій чи інших додаткових послуг Медичним закладом можливе тільки після консультації лікаря або проходження обстеження саме у Медичному закладі.
- Директор має право обмежити відвідування осіб, які порушують вимоги внутрішнього режиму медичного закладу, мають ознаки сп’яніння чи дії наркотичних або психотропних речовин. У разі необхідності припинити протиправні дії таких відвідувачів, персонал може звернутися по допомогу охорони або викликати співробітників поліції.
- Суворо заборонено проносити до Медичного закладу: зброю, колючі та ріжучі предмети, алкоголь, квіти з сильним запахом, отруйні речовини, хімічні сполуки та реактиви. У разі виявлення зазначених предметів (речовин), вони підлягають тимчасовому вилученню або повертаються відвідувачам.
- ЗАПИС НА ПРИЙОМ ДО ЛІКАРЯ
- Запис на прийом в Медичний заклад проводиться попередньо, за день або кілька днів до бажаного візиту через контакт-центр, в онлайн-кабінеті або на ресепшені Медичного закладу.
- Прийом без попереднього запису в день прийому можливий тільки за наявності вільних місць у графіку роботи фахівця.
- Пацієнт може отримати попередню інформацію про перелік послуг, їх вартість, порядок оплати та іншу потрібну йому інформацію у лікарів Медичного закладу або у ресепшіоністів при особистому візиті або по телефону.
- Пацієнт, під час запису по телефону, онлайн або безпосередньо у Медичному закладі, може вибрати день і час прийому з наявних вільних місць у записі, про які йому повідомить лікар або адміністратор (ресепшіоніст).
- Під час запису на прийом пацієнт повинен чітко вказати послугу або послуги, на які він записується, в іншому випадку, Медичний заклад має право відмовити йому в наданні послуги.
- З урахуванням того, що по окремих напрямках ведуть прийом кілька фахівців і вони працюють за індивідуальними графіками, Адміністрація просить пацієнтів, якщо вони спостерігаються у певного лікаря, попереджати про це під час запису на прийом.
- Пацієнт повинен прийти на прийом в Медичний заклад в призначений день і час.
- Якщо пацієнт не може прийти в призначений час, у разі необхідності скасування самого візиту або необхідності призначеного часу візиту, пацієнту рекомендовано своєчасно попередити лікаря або ресепшіоніста Медичного закладу.
- У разі , якщо пацієнт не прийшов у призначений час і не попередив про це або запізнився більш, ніж на 15 хвилин, запис може бути скасовано.
- У разі непередбаченої відсутності лікаря та інших надзвичайних обставин, співробітники Медичного закладу попереджають про це пацієнта при першій можливості, зв’язавшись по контактному телефону, який був вказаний пацієнтом. При цьому, за бажанням пацієнта, запис переносять на інший, зручний для нього час.
- ПРАВИЛА ПЕРЕБУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ У МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ
- Пацієнт, який зайшов в Медичний заклад, зобов’язаний зняти верхній одяг і здати його до гардеробу в холі, залишити там великі сумки і пакети; в осінньо-зимовий період додатково одягнути бахіли, що можна зробити при вході в холі, уточнити свій запис у ресепшіоніста.
- Пацієнт, який перебуває в Медичному закладі, повинен з повагою ставитися до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубості і безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
- При записі на всі види послуг пацієнт повинен підійти до ресепшіоніста. Якщо пацієнт прийшов до Медичного закладу вперше, ресепшіоніст заповнює спеціальну медичну карту, в якій будуть відображені загальні дані про пацієнта. При необхідності, на прохання ресепшіоніста, пацієнт повинен пред’явити паспорт або страховий поліс, після чого пацієнт може чекати початку прийому в зоні очікування.
- Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря може супроводжуватися невеликим очікуванням (це обумовлено тим , що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології і тривалість консультації може перевищувати передбачений відрізок часу, тому початок наступної консультації чи обстеження може затримуватися).
- У Медичному закладі існує кілька кабінетів лікарського прийому, вони не закріплені за конкретними лікарями, тому пацієнт може бути прийнятий послідовно в різних кабінетах з одним лікарем. Існує схема прийому, але з урахуванням особливостей кожного пацієнта ця схема може змінюватися в залежності від діагнозу та особливостей патології кожного пацієнта індивідуально.
- Всі дані діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, а також діагноз і рекомендації лікаря заносяться в індивідуальну медичну карту кожного пацієнта в електронному вигляді (в МІС “Medeir”).
- Індивідуальна електронна медична карта кожного пацієнта є власністю Медичного закладу і зберігається протягом усього періоду спостереження та надання медичних послуг, а потім в архіві Медичного закладу протягом 25 років. Пацієнтам дані з медичної карти видаються на вимогу з оформленням відповідних документів згідно з порядком ознайомлення з медичною документацією. Всі дані обстежень та консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки, завіреної печаткою Медичного закладу.
- Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного плану надання медичних послуг є чітке виконання пацієнтом всіх приписів та рекомендацій лікаря, дотримання необхідного рівня гігієни та правил прийому медикаментів.
- Пацієнт має право спостерігатися у одного лікаря, за умови, що під час попереднього запису він проінформує про це ресепшіоніста.
- Пацієнтам, які прийшли на прийом в брудному одязі або з сильним специфічним запахом, неприйнятними в умовах Медичного закладу, а також пацієнтам, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння, Медичний заклад має право відмовити у наданні послуг.
- ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА ПАЦІЄНТІВ
- На кожного пацієнта заводиться електронна медична документація, перелік і форми якої розроблені адміністрацією Медичного закладу із урахуванням вимог чинного законодавства України.
- При оформленні медичної документації збирається не тільки інформація про загальний стан здоров’я, специфічні реакції та особливості організму кожного пацієнта, а ще й персональні дані пацієнта.
- Персональні дані необхідні для забезпечення оперативного зв’язку з кожним пацієнтом, його родичами та близькими.
- Кожний пацієнт зобов’язаний повідомити медперсоналу достовірну інформацію про стан свого здоров’я та свої персональні дані, в іншому випадку з Медичного закладу знімається юридична відповідальність за виникнення позаштатних ситуацій у наданні медичних послуг або зниження їх ефективності.
- Якщо при самостійному оформленні анкет (іншої документації) або відповіді на питання лікаря пацієнт невпевнений у правильності своєї відповіді, він повинен сповістити про це лікаря.
- 7. ЛІКУЮЧИЙ ЛІКАР. ПРИПИНЕННЯ ПРАВОВІДНОСИН З ПАЦІЄНТОМ
- Вибір пацієнтом або призначення лікуючого лікаря для кожного пацієнта відбувається відповідно до причини звернення та графіку прийому спеціалістів.
- Пацієнт вправі вимагати заміни лікуючого лікаря на будь-якому етапі наданні медичних послуг та навіть відмовитися від медичних послуг в Медичному закладі взагалі.
- У разі, коли пацієнт не виконує медичних приписів (рекомендацій) лікаря або Правил внутрішнього розпорядку, у Медичному закладі мають право відмовитись від подальшого медичного ведення цього пацієнта, крім випадків, коли його життю та здоров’ю загрожує небезпека. Рішення про припинення правовідносин з таким пацієнтом приймає Директор.
- Дострокове припинення надання медичних послуг також можливе за письмовою заявою пацієнта (уповноваженого представника).
- Медичний заклад не несе відповідальності за стан здоров’я пацієнта чи ефективність наданні медичних послуг у випадку відмови останнього від виконання медичних приписів (рекомендацій) та дострокового припинення отримання медичних послуг.
- У разі здійснення неузгодженої з адміністрацією відеозйомки на території Медичного закладу пацієнту мають право відмовити у подальшому медичному обслуговуванні, крім випадків, коли його життю та здоров’ю загрожує небезпека.
- ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ.
ПОГОДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ТА ОБСЯГУ МЕДИЧНИХ ВТРУЧАНЬ
- Проведення медичних втручань починається тільки після відповідного інформування та погодження пацієнта чи його родичів (законних представників). У невідкладних випадках, відповідно до вимог чинного законодавства України, медичні втручання можуть проводитися без погодження пацієнта.
- Перед початком надання медичних послуг з пацієнтом (його представником) узгоджується план лікування (обстеження). У деяких випадках, коли неможливо одразу визначити весь обсяг медичних втручань, складається орієнтовний план лікування (обстеження). Крім того, з об’єктивних або суб’єктивних причин, будь-який вже узгоджений план лікування (обстеження) може піддаватися корегуванню, про що пацієнта (його представника) обов’язково повідомляють.
- Факт надання пацієнтом згоди на медичні втручання може оформлюватися шляхом підписання окремого документу (формуляру встановленої форми), відповідним зазначенням у медичній документації (із підписом пацієнта), а також посиланням у тексті договору про надання медичних послуг. Крім того, факт згоди на медичні втручання може підтверджуватися поведінкою пацієнта, оплатою за медичні послуги. В окремих випадках (стани, які супроводжуються втратою свідомості, неможливістю спілкуватися чи підписувати документи тощо) підписувати документи про надання згоди на медичні втручання окрім пацієнта можуть його уповноважені представники (за законом або за відповідно оформленою довіреністю).
- РОЗВ’ЯЗАННЯ СУПЕРЕЧОК ТА КОНФЛІКТІВ З ПАЦІЄНТАМИ
- З питань надання медичної допомоги та організації роботи Медичного закладу пацієнт може звернутися до лікуючого лікаря, лікувально-контрольної комісії або Директора. Графік прийому пацієнтів та відвідувачів з особистих питань затверджується Директором ТОВ «СКАЙ-ВІННЕР та розміщується в папці споживача.
- Пацієнти та їхні родичі можуть направити заяви, скарги та пропозиції для розгляду адміністрацією Медичного закладу, для чого організовані такі форми роботи:
- Книга відгуків і пропозицій, яка зберігається в папці споживача;
- прийом письмових звернень здійснюється поштою або безпосередньо через ресепшіоніста Медичного закладу по буднях з 08:00 до 20:00
- Особистий прийом Директором за окремим графіком (графік розміщений в папці споживача);
- Комісія з розгляду скарг пацієнтів відповідно до Положення про її роботу та лікувально-контрольної комісії.
- При незгоді пацієнта з доводами та поясненнями лікуючого лікаря щодо необхідності додаткових методів профілактики ускладнень, лікар має право відмовитися від подальшого надання медичних послуг, взяти з пацієнта письмову розписку про відмову від медичних послуг на запропонованих лікарем умовах, або скласти за участю 2-х свідків акт, якщо пацієнт не хоче надавати таку розписку.
- У випадках, коли пацієнт не виконує медичних вказівок лікаря, порушує встановлений режим лікування (обстеження), проведення лікувально-профілактичних процедур і втручань, лікар письмово сповіщає про це керівництво та робить відповідний запис у медичній картці пацієнта.
- ОБОВ’ЯЗКИ ПАЦІЄНТІВ
- Пацієнти зобов’язані:
- своєчасно приходити на заплановані прийоми до лікуючого лікаря, у т.ч. на процедури, огляди, консиліуми тощо;
- дотримуватися рекомендацій та приписів лікуючого лікаря (обов’язковим є виконання вказівок лікаря щодо режиму прийому ліків, режиму харчування, фізичного навантаження, відмови від шкідливих звичок тощо);
- під час перебування у Медичному закладі не порушувати правила внутрішнього розпорядку.
- Пацієнтам забороняється:
- проходити до медичних приміщень у верхньому одязі та без надягання бахилів на взуття;
- курити та смітити у приміщеннях Медичного закладу;
- приходити на прийом до лікаря у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, під впливом психотропних речовин;
- приймати медичні засоби, що не були призначені лікуючим лікарем.
- Пацієнтам не рекомендується:
- зазначати у документації (чи повідомляти при зборі анамнезу) неправдиві дані про себе та стан свого здоров’я;
- пропускати або спізнюватися на процедури, огляди;
- ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
- Внесення будь-яких змін або доповнень до цих Правил здійснюються на підставі наказу директора ТОВ «СКАЙ-ВІННЕР».
- Кожному пацієнту доводяться основні положення цих Правил щодо його прав і обов’язків. З повним текстом Правил пацієнт може ознайомитися у «Папці споживача» та на Сайті Виконавця https://helyos.com.ua/.
- Випадки, що не врегульовані цими Правилами, регулюються чинним законодавством України.